Countdown - Reisverslag uit Oud-Alblas, Nederland van Joyce en Mark - WaarBenJij.nu Countdown - Reisverslag uit Oud-Alblas, Nederland van Joyce en Mark - WaarBenJij.nu

Countdown

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce en Mark

05 Januari 2014 | Nederland, Oud-Alblas

Zondagmiddag, ik zit op m'n gemakje nog eens te verzinnen wat ik allemaal nog nodig heb voor onze reis. Het is tenslotte nog maar 58 nachtjes slapen en dan is het al zo ver! Kan haast niet wachten. Binnenkort nog even de entingen en de laatste inkopen doen en dan ben ik ready to go.
Ben zo benieuwd hoe het zal zijn. Ergens wil ik me er niet te veel van voorstellen en wil ik me laten verrassen door het land, maar na alles wat ik inmiddels gelezen en gehoord heb, moet het echt fantastisch worden. Al die indrukken.... Echt een herinnering voor het leven. Denk zomaar dat er heel veel foto's zullen worden gemaakt.
En 3 weken met broerlief samen! Hoe zal dat gaan. :)
Vroeger vochten we elkaar de tent uit, maar ach, doen alle broers en zussen dat niet? Ik geloof dat het helemaal goed gaat komen met ons. Tegenwoordig hebben we aan een half woord genoeg.

Dus, nog heel even geduld hebben en dan kan het avontuur beginnen. Ik hoop dat het een onvergetelijke ervaring wordt!
Volg ons via deze site om een klein beetje mee te beleven.

XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce en Mark

Broer en zus, 3 weken samen rondreizen in Indonesie. Volg ons via deze site om op de hoogte te blijven van onze avonturen!!

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 6409

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 26 Maart 2014

Indonesie

Landen bezocht: