Even helemaal niks.... - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Joyce en Mark - WaarBenJij.nu Even helemaal niks.... - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Joyce en Mark - WaarBenJij.nu

Even helemaal niks....

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce en Mark

13 Maart 2014 | Indonesië, Jogjakarta

Vanmorgen om half 9 zijn we opgestaan, heerlijk!! Schrok eigenlijk even toen ik de tijd zag, want ik wil dat heerlijke ontbijt hier echt niet missen! Na het ontbijt lekker even bij het zwembad geluierd.

Tussen de middag kiezen we ervoor even iets anders te eten dan nasi of rijst. Naast heb hotel zit een grootwinkelcentrum en weg gaan vandaag voor pizza bij de Pizzahut. Dat ging er wel in. Het valt ons op dat er ontzettend veel personeel rondloopt. We tellen in ieder geval al 9 mensen, terwijl er misschien 10 gasten binnen zitten. Als we na het eten het winkelcentrum nog even doorlopen, zien we dat bijna elke winkel vol staat met personeel. Het gros staat op z'n telefoon te kijken, en dat snap ik.

De rest van de middag hebben we wat spelletjes gedaan en gelezen. De koffer staat inmiddels alweer gepakt, want deze wordt vanavond om 19.00 uur al opgehaald. De bus gaat al vooruit, naar Batu Malang.
Morgen worden wij om 05.00 uur gewekt en om 06.15 uur vertrekken we richting de trein. Morgen staat een treinreis van 4,5 uur op het programma.

Vanavond gaan we met Jan en Ivette eten in het winkelcentrum. Ben benieuwd of ze daar een wij tje schenken, want dat kennen ze hier bijna niet. Klein minpuntje!! :)
Het eten is hier ook vaak echt warm, maar volgens Hendro hebben we in het volgende hotel goed warm eten en wijn!

• 13 Maart 2014 - 18:13

Adrie:

Lekker gerelaxt vandaag ? Morgen weer andere mooie dingen zien.
    Genieten maar .....
    xxx

• 13 Maart 2014 - 22:41

Arna:

Hoi,
    Hopelijk zijn jullie goed uit gerust voor het vervolg van jullie mooie, indrukwekkende reis!
    Hier was het genieten afgelopen dagen, veel zon en lekker temperaturen. Wij hebben vanmiddag zelfs buiten gegeten. Leuk dat je John, je moeder en je buuurtjes via Skype heb gesproken! John is dinsdag met Hans gaan biljarten en vanavond zou hij ook meegaan als hij tijd had. Zaterdagmiddag gaan wij bij alle lammetjes kijken, want ik begreep dat er heel veel geboren zijn. Daarna gaan we met elkaar eten bij ons, of bij jullie dat zien we nog wel. En we gaan ons opmaken voor de 1e formule 1 race van dit seizoen...gaat vast leuk worden!
    Succes en heel veel plezier nog, geniet ervan!
    Groetjes Arna
    en ook van Hans, Daan, Aniek

• 15 Maart 2014 - 09:12

Kirsten:

He meis!
    Lees elke dag je verhalen! Wat een super gave reis zijn jullie aan het maken zeg!
    Geniet van elk moment want voor je het weet ben je weer terug

Xxx